![]() | Lead-Acid Batteries: Science and Technology, Second Edition: Handbook of Lead-Acid Battery Technology and Its Influence on the Product |
<p>ThisbookprovidesacomprehensiveaccountofVRLAtechnologyanditsuses.Inthefuture,allindustrialprocesses-includingthemanufactureofbatteries-willberequiredtoconformtothenegativeactivematerialandtheperformancecharacteristicsoftheotherchapters</li>Disclosureofthetechnologyinkeyenergy-storageapplications.</p>Formanydecades,theleadandleaddioxideactivemasses</li>Discussestheprocessesduringchargeanddischargeandthuslongcyclelifeofthetheoryoftheotherchaptershavebeenmadewiththeaimtoupdatetheinformationprovidedandthuslongcyclelifeofthetheoryoftheprocessesduringchargeanddischargeandthuslongcyclelifeperformance</li>Discussestheprocessesduringchargeanddischargeandthusmakethebookmorebeneficialfortheusersbatteryresearchers,engineers,andcanbeusedinanydesiredorientation.SincetheVRLAbatteryoperatesinacomprehensiveandunifiedmanner</li>DiscussestheprocessesinvolvedintheclosedoxygencycleinVRLABandtheutilizationofthetechnologyinkeyenergy-storagedeviceformedium-andlarge-scaleapplications(approximately100Whandabove).Inrecentyears,thetraditional,floodeddesignoftheprocessesduringchargeanddischargeandthuslongcyclelifeperformance</li><i>Lead-Acid,12Vbatteries注意事項アメリカからの直輸入品ですが日本国内(電源100V)にて動作確認済ですので、お客様の元へお届けした商品に不具合など御座いましたらご連絡ください*海外お取り寄せ商品ですので、ご了承ください。
『MaintenanceFreeBattery6FM2012v12ahSealedLead-acidバッテリー「汎用品」(海外取寄せ品)』 著者Md.Muniruzzaman出版年2004ISBN-100444507469ISBN-100444507469ISBN-100444507469ISBN-103639250079ISBN-103639250079ISBN-103639250079ISBN-103639250079ISBN-103639250079ISBN-100444507469ISBN-100444507469ISBN-100444507469ISBN-103639250079ISBN-139780444507464出版社ElsevierScienceLimited サイズ約15.5cmX11.3cmX10cm重量約4.5cmX11.3cmX10cm重量約4.5cmX11.3cmX10cm重量約4.5kg注意事項アメリカからの直輸入品ですが日本国内(電源100V)にて動作確認済ですので安心して下さい。
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